Nota Kaki (3/11/16)

Salam.

Setelah sekian lama, akhirnya cerita baru untuk kalian! Oh ya, dalam cerita ni aku ada guna dua watak dari cerita sebelum ni. Yang pertama dari cerita Aku VS Empat lelaki dan satu lagi dari cerpen Terakhir.

Apa-apa pun, enjoy semua!

TERBARU!
Enam (3)


Thursday, February 25, 2010

Intro Perjalanan Fasha

Perjalanan Fasha




Hasil cikbuwlan yang kedua. Dalam cerita Perjalanan Fasha ni, kebanyakannya diambil daripada pengalaman rakan-rakan cikbuwlan dan juga cikbuwlan sendiri. Dan inilah hasilnya:) Hope korng terhibur baca e-novel ni.

SINOPSIS

Khairul : Nevermind. Saya sedar siapa saya. Kenapalah saya bodoh sangat? Manalah awak nak dekat saya. Saya ni budak kelas corot, keluarga pun tak kaya sangat. Awak budak pandai, kaya pulak tu. Antara kita berdua macam langit dan bumi. Saya je yang mengharap sangat dekat awak.

Nazrin : Hai budak cute!

Izad : Tapi you takut dengan I kan? Fasha, you dengan I dah lama berkawan. Untuk apa you takut dengan I? I tahu I pernah buat salah dengan you dulu, tapi itu hal dulu kan? Why not kita buka buku baru.

Aril : Hantu ni nak kenal dengan manusia dekat depan ni.

No comments:

Post a Comment