Nota Kaki (3/11/16)

Salam.

Setelah sekian lama, akhirnya cerita baru untuk kalian! Oh ya, dalam cerita ni aku ada guna dua watak dari cerita sebelum ni. Yang pertama dari cerita Aku VS Empat lelaki dan satu lagi dari cerpen Terakhir.

Apa-apa pun, enjoy semua!

TERBARU!
Enam (3)


Thursday, February 25, 2010

Intro Melodi Cinta

MELODI CINTA








Ini hasil e-novel cikbuwlan yang ketiga, selain cerpen dan nopen lah. Okay, this story tercetus atas daya imaginasi cikbuwlan. Melodi cinta ni simple je story nya sebenarnya. Orang pun boleh agak apa ending nya kan kan? Tapi apapun cikbuwlan harap korang enjoy baca e-novel ni:)


SINOPSIS

Ayyie : Areena! Kenapa kau buat aku macamni? Siapa sebenarnya kau? Adakah kehadiran kau selama ini hanya untuk mempermainkan perasaan aku? Cukup Areena, cukup! Aku terseksa sangat. Aku tahu selama ni aku banyak mempermainkan perasaan wanita lain. Aku tahu

Areena : Sorry? Tak semudah tu Ayyie. Tak semudah tu. Kau juga pernah cakap tak semudah tu untuk kau maafkan aku dan begitu juga aku. Tak semudah tu aku nak maafkan kau. Kau hina aku. Kau tengking aku. Apa makna semua tu?


No comments:

Post a Comment