Nota Kaki (3/11/16)

Salam.

Setelah sekian lama, akhirnya cerita baru untuk kalian! Oh ya, dalam cerita ni aku ada guna dua watak dari cerita sebelum ni. Yang pertama dari cerita Aku VS Empat lelaki dan satu lagi dari cerpen Terakhir.

Apa-apa pun, enjoy semua!

TERBARU!
Enam (3)


Tuesday, July 6, 2010

Intro KITA


Ini hasil e-novel cikbuwlan yang ke-empat. Pada mulanya, idea memang senang masuk tapi bila dah sampai bab 20 ke atas, idea memang kering gilerrr! Ending pun rasa macam simple. Sorry kalau ending kurang memuaskan. Sebab memang sekarang ni tak ada ideaa. Okay? Apapun, hope enjoy baca KITA.

SINOPSIS


Qaseh :  Kalau boleh aku nak je bunuh diorang. Senangkan? Biar lenyap keturunan diorang dekat bumi ni. Tapi aku tahu semua tu salah dari sisi Islam & undang-undang. Sebab tu, aku akan buat dengan cara halus

Melissa : Mel tak nak hancurkan masa depan Irshad. Mel tahu Mel sellfish sebab paksa Irshad macamni. Mel bersalah sangat. Kita batalkan pertunangan kita

Irshad : Macammana Irshad nak sabar lagi Mel? Perempuan ni dah hancurkan hidup Irshad! Dia dah buat hidup Irshad macamni!

Zakuan : Banyak lagi cara yang Mel boleh buat. Tapi kenapa dengan bertunang dengan orang yang Mel tak cinta?

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete