Nota Kaki (3/11/16)

Salam.

Setelah sekian lama, akhirnya cerita baru untuk kalian! Oh ya, dalam cerita ni aku ada guna dua watak dari cerita sebelum ni. Yang pertama dari cerita Aku VS Empat lelaki dan satu lagi dari cerpen Terakhir.

Apa-apa pun, enjoy semua!

TERBARU!
Enam (3)


Thursday, March 17, 2011

Intro Mencari Cinta





Hasil e-novel cikbuwlan yang kelima. Cikbuwlan cuba menerapkan perihal agama di sini. Mula-mula memang senang nak sambung cerita ni tapi lama-lama cikbuwlan macam dah tersangkut. 


SINOPSIS


Arief : Adiela, apa sebenarnya yang kau dan Maisara cuba lakukan? Nak hancurkan hidup aku?

Maisara : Die, kau tak perlu berkorban macam ni sekali. Aku akan bahagia kalau kau bahagia

Adiela : Abang, Die bukan siapa-siapa. Die hanyalah manusia biasa. Takdir yang mempertemukan kita dan takdir juga telah memisahkan kita. Andai memang jodoh Die bersama abang, kita pasti akan bersama jua

Izad : Kalau orang dah tak nak tu, takkan tak faham-faham. Kau jangan main kasar dengan dia! Ini amaran aku.

Laura : Laura dengan Izad macam anjing dengan kucing. Abang cuba fikir, anjing dengan kucing boleh saling mencintai ke? Tak kan? Dan begitu juga Laura dan Izad. Kami akan sentiasa bergaduh. Dan takkan pernah mencintai antara satu sama lain

Ayyad : Saya janji, saya akan sentiasa berada dengan awak. Di sisi awak. Untuk melalui semua ini. Saya janji, Laura

No comments:

Post a Comment