Nota Kaki (3/11/16)

Salam.

Setelah sekian lama, akhirnya cerita baru untuk kalian! Oh ya, dalam cerita ni aku ada guna dua watak dari cerita sebelum ni. Yang pertama dari cerita Aku VS Empat lelaki dan satu lagi dari cerpen Terakhir.

Apa-apa pun, enjoy semua!

TERBARU!
Enam (3)


Wednesday, January 30, 2013

Intro Cinta Lana


Hai. Ini novel ke enam. Ambil masa yang lama untuk siapkan semuanya. Sebab takde idea dan sibuk dengan SPM. Tapi apapun, taraaaaaaa. Cinta Lana.

SINOPSIS

Asyraff : Kenapa saya cintakan awak? Sebab bagi saya, awaklah orangnya. Awaklah orang untuk saya.

Rezal : Perasaan aku terhadap kau dari dulu hingga sekarang tak pernah berubah. Dan aku yakin cinta aku hanya pada kau.

Farid : Even you tak mampu nak lupakan dia sepenuhnya, at least you boleh teruskan hidup you tanpa bayangan dia lagi.


No comments:

Post a Comment